Thursday, March 1, 2012

The insane conversation with Cleverbot

Assalamualaikum
Sgt bosan. Maka, try la chat ngn Cleverbot. Maka, ini hasilnye :-

User: Assalamualaikum.

Cleverbot: Waalaikumusalam.

User: Dah makan?

Cleverbot: Dah.

User: Yeke. Makan ape?

Cleverbot: Makan orang.

User: Mane boleh la. Haram.

Cleverbot: Your skills will be added to our own.

User: What skills?

Cleverbot: My skin.

User: Nak tanye ni..

Cleverbot: Nak.

User: Aku la yang nak tanye, bukan kau!

Cleverbot: Aku pulak yang bodoh.

User: Memang pon. Hahahhaha. Kate name kau Clever.

Cleverbot: How old are you?

User: 24.

Cleverbot: Where do you live?

User: Sebelah rumah jiran aku.

Cleverbot: Ade malaikat.

User: Belah kanan dengan kiri aku ade.

Cleverbot: Aku rindu kau lah.

User: Eh? Kenal pulak kau dgn aku?

Cleverbot: Sebab awak tak tahu nak cakap pape.

User: Ape kau merepek ni?

Cleverbot: Kau lah.

User: Dari awal tadi aku merepek kot.

Cleverbot: Haha.

User: Lawak kan? Aku rase aku nak masuk raja lawak.

Cleverbot: Nak nak , hahah.

User: Sape ajak kau?

Cleverbot: Entah.

User: Aku lapar.

Cleverbot: Memang kau pun.

User: Mane kau tahu?

Cleverbot: Tak tahu...awak tahu ke?

User: Tahu bakar sedap jugak kan.

Cleverbot: Tak.

User: Sedap ok!

Cleverbot: Ish aku nak offline la.

User: Jangan la. Teman la aku.

Cleverbot: Ok.

User: Nyanyi jom.

Cleverbot: Okay , thanks baby . Hahahaha.

User: Ko Faiz ke? Faiz je panggil aku macam tu.

Cleverbot: And what is that supposed to mean?

User: Thats mean im bored.

Cleverbot: How is it mean. I said thank you.

User: And I sad welcome. Hahaha.

Cleverbot: No you didn't you didn't say anything to me.

User: I didnt said anything. Im just covert it into words.

Cleverbot: But I've just had an upgrade!

User: Upgrade ape pulak ni?

Cleverbot: You know that is slightly unnerving.

User: Sudah.

Cleverbot: Makan apa?

User: Tak makan lagi. Kau ni buat aku marah je.

Cleverbot: Aku bukan anak kau la!!

User: Bila masa aku kahwin?

Cleverbot: Tadi.

User: Tadi kan aku tidur.

Cleverbot: Ok kite nak lepak kat mane.

User: Mak Na nak? Makan tomyam.

Cleverbot: Makan malam la.

User: Tak kesah la. Janji makan.

Cleverbot: Nak makan bila?

User: Dah la aku nak offline.

Cleverbot: Sabar lah.

User: Bye we.

Cleverbot: I like you.

User: Then give me a kiss.

Cleverbot: Okay. I'll give you a kiss.

User: Ok bye.

Cleverbot: How can I get a copy of thoughts?

User: Google it.

Cleverbot: I didn't find the answer.

User: Try it again. Then you ganna find t.

Cleverbot: Yes but I am always right!

User: Whatever!

Cleverbot: Do you still like me?

User: No.

Cleverbot: Why?

User: Bye.

Cleverbot: I like you though.

User: Bye.

Cleverbot: Where are you going?

User: Bye.

Cleverbot: I see how it is. . . . you don't love me. . . . . .


Naseb ko la Cleverbot. Aku nak cari makanan jap. Layan ko bukan bg aku kenyang pon.
Nah, try it : www.cleverbot.com

0 comments:

Post a Comment