Tuesday, May 8, 2012

Idea Mini Pelamin

Assalamualaikum

Untuk majlis pertunangan, aku bercadang-cadang nak DIY je mini-pelamin tu nanti. Idea dah ade, tapi xdecide lagi nak colour macam mane. Hari ni, aku share background yg aku plan nak buat. Kire macam 'picture wall' dia lah. Next post aku share sketch utk idea pelamin tu ye.







Pinwheel atau paper fan, ape-ape sajelah ye. Cantikkan. Baru macam main-main. haha. Ape la maksud yg cuba aku sampaikan. Tp, pinwheel ni senang nak buat. Lipat-lipat-lipat, dan tampal. Jadik la... Cost pon murah (agaknya, sebab tak buat lagi kan). Aku tak terfikir nak hire vendor utk buat mini pelamin pon. Sebab macam membazir. Nak duduk pon berape minit je kan. InsyaAllah, next post aku akan share mini pelamin yang aku sketch. :)

Pic sources : Ruffled(R) . Etsy.com . Swoon .

0 comments:

Post a Comment