Sunday, March 3, 2013

Whimsical Frame Service

Assalamualaikum

- Service sewaan Whimsical Frame -

Pic source - www.MomandWife.com

Cantikkan frame macam kat atas ni. Aku baru tau yang frame macam ni orang panggil Whimsical Frame. Lambat gila kan. Pfftthhh ... 

Semenjak aku post gambar frame yang aku buat chalkboard tu (refer link ni), ramai juga yang berminat nak sewa. Yes. Ia dibuka untuk sewa kepada sesiapa yang tak tahu. Dan untuk upgrade service, aku open service untuk deco frame tu seperti di atas. 

Whimsical Frame DIY

Jika berminat (saja aku besarkan font), boleh la emailkan ke fa.syaza@yahoo.com. Atau sms terus ke nombor ini - 016 222 4604 (Farah).

Bagaimana pula dengan charge dan harga? Jangan risau... ianya boleh dirunding dan mengikut budget anda. Saya sangat memahami perasaan poket-poket bride-to-be, kerana saya juga pon pernah ditempat mereka. hahahaa...

Take care ye. ;)
 


2 comments:

  1. cantik2....nt nk ambk area kt mane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. KL / Selangor ... Boleh deal kat mana :) Bella duduk mana?

      Delete