Tuesday, June 11, 2013

Rental Item - Kerusi Pelamin Crystal Ottoman

Assalamualaikum
 
 
Sorry dan maaf sebab dah lama tak update blog. Aku receive beberapa email request pasal macam mana nak pakai halfmoon shawl jadi veil (refer entry ini), macam mana pakai tudung time nikah, inner beli mana & lain-lain... Sorry korang, aku tak sempat nak tangkap gambar and review semua tu lagi. InsyaAllah aku buat dalam masa terdekat. Plan nak buat minggu lepas, tapi dah habis minggu pon aku masih tak buat lagi. Sorry lagi. Ya, aku janji buat dalam masa terdekat InsyaAllah...
 
Ok, berbalik pada topic, kepada bride-to-be yang ingin buat pelamin DIY sendiri dan memerlukan kerusi untuk pelamin anda (gambar seperti dibawah), sila email aku ya.
 
Kalau self pickup, sewanya RM300. Kalau delivery, sewanya RM400. Delivery di area Lembah Klang & Selangor sahaja.
 
 


Sebarang pertanyaan boleh di emailkan ke fa.syaza@yahoo.com.

0 comments:

Post a Comment